We hebben de feedback van vorig jaar uitgepluisd en aan de hand daarvan wat veranderingen gebracht in hoe we het volgend jaar gaan organiseren.
Ten eerste zijn er nu 2 data voor volgend jaar. Oude Pekela en Nieuwe en Boven Pekela zullen van elkaar gescheiden worden.
Daarnaast hebben we een aanmeldformulier gemaakt. Hierop stellen we een aantal vragen die ons vorig jaar veel gesteld zijn. B.v. wat mensen te koop aanbieden. Dit kun je dus nu vooraf aangeven en zullen we bij de lijst en kaart die beschikbaar komen plaatsen. Het blijft natuurlijk mogelijk om op andere manieren aan te melden alleen het formulier heeft onze voorkeur.
Verder zijn de verkooptijden verruimd. Het zal van 10:00 tot 16:00 uur zijn.
Velen hebben ook aangegeven dat er meer gedaan moet worden met offline reclame. Uiteraard willen we dit met alle liefde doen. We zouden graag banners en posters willen. Hier zitten alleen wel kosten aan en als organisatie hebben we geen middelen hiervoor aangezien het evenement volledig gratis is voor iedereen en we geen kosten voor inschrijving willen rekenen. Ken jij iemand of ben jij iemand die op wat voor manier dan ook een financiele bijdrage wilt geven, eventueel in ruil voor reclame op de poster en of banner, neem dan contact met ons op. Als je kosteloos kan drukken / printen is dit ook erg welkom. We zijn hier maar ook via rommelroutepekela@gmail.com te bereiken.
Reactie plaatsen
Reacties